Deci, tu ce planuri de viitor ai?

Atunci cand ai 6 ani de relatie, intrebari de genul: “Dar voi cand va casatoriti?” vin din ce in ce mai des. Cand el are 32 de ani si prietenii nostri pun de un plod, intrebari de genul: “Da’ voi pe cand unul?” nu te mai surprind. 

Aseara am fost la o nunta unei colege de birou cu care sunt colega inca de la primul loc de munca.  O fata hotarata si ambitioasa, care desi a intalnit un barbat cam cu 20 de ani mai mare decat ea acum mai bine de jumatate de an, a stiu ca el e omul cu care poate face o casa si o familie. Actele au fost semnate, iar jr. va face ochi peste cateva luni.

Stand cu EL la masa, alaturi de colegi, a venit omniprezenta intrebare: “Voi cand aveti de gand?” Binenteles, zambesti, faci o glumita si dupa explici ca nu ne grabim, ne e bine asa. Lucru adevarat. Gandind pragmatic, cand o sa avem nevoie de un credit, o sa facem in schimb nunta. Si nu ne grabim. In momentul asta, fiecare se concentreaza pe cariera lui: eu sunt inca la inceput si el este la un nou inceput.

Dar totusi, care sunt planurile noastre de viitor?… La prima noastra intalnire, cand inca nici nu se sarutasem, el imi povestea ca tocmai a iesit dintr-o relatie lunga si nu vrea sa se casatoreasca pana la 35 de ani. Atunci am pus si eu ca pentru mine, 27 de ani este varsta la care vreau sa incep o familie. Coincidenta face ca atunci cand eu o sa am 27, el o sa aiba 35. Prin urmare am hotarat ca in 3 ani probabil ne vom casatori… daca ne punem la punct si carierele in acest timp.

Ramaneti aproape si in 3 ani veti vedea daca ne casatorim… sau nu!

Leave a Reply

