Doooormi…..doooormi….!!!

Asa am eu norocul asta, sa ma potrivesc cu EA de minune: la alegeri (alegem aproape intr-un glas), la muzica (Jamiroquai imi place si mie, in cele din urma), la calatorii, la culori, la mancat (ea la gatit eu la consumat, da’ tot o completare e), la visat cu ochii deschisi, la sex. Si la dormit.

Adica impreuna dormim bine. Insa ne-ar mai trebui ceva:

Astfel bratul nu mai amorteste.

Ei o astfel de saltea m-ar scapa si pe mine de amortirea bratului…In fine. Pana atunci, m-am uitat peste youtube sa vad cum ne invata niste francezi sa dormim. Ete: 

 

2 Comments

  1. ea said,

    July 23, 2012 at 7:37 pm

    ea: honey, you always find the best videos….

  2. cris said,

    August 16, 2012 at 8:05 pm

    M-am distrat uitandu-ma la filmuletul vostru… mai ales ca am aceeasi problema… sa gasesc pozitia perfecta pentru dormit cu partenerul…
    Pe moment alergam inca prin pat… eu fug, el dupa mine pana ma lipesc de zid si nu mai am unde fugii… 😉


Leave a comment