Prima zi din 2013

Ca sa nu acaparam site-ul cu sentimentalisme, diversific cu pasiuni… nu, nu din alea, ci cu lucruri care ne fac placere. Tot la prostii zboara mintea. 🙂

In prima zi din an am facut bezele si prima mea foccacia. Nu a fost un chin si nu am pierdut un pariu. Una din pasiunile mele este gatitul.

bezele si foccacia

SAMSUNG

Pentru ca nu vreau sa imi fac un blog de “gateala” si nici sa postez pe Facebook ce mananc, am ajuns la concluzia ca aici e cel mai bun loc. De fapt acestea au fost argumentele 2 si 3. Cel mai important argument este ca recent am intalnit un cuplu tare frumos, se inteleg, toate buna, insa am vazut o lipsa de rabdare/intelegere/respect pentru pasiunile celuilalt. Nu poti sa te caci in placerea omului, de aceea nu pot sa spun de suficiente ori cat de important este sa lasi personalitatea celuilalt sa se exprime cat mai mult. Ca ii plac motoarele, masinile, jucariile de tot felul, sa faca origami sau sa se uite la documentare despre musca tete, ca ii place sa faca bijuterii din macaroane, modele pe unghii, sa se uite la “Neveste disperate” sau… sa gateasca, important este sa il lasi pe celalalt sa isi faca damblaua, altfel vor creste frustrari, celalalt se va inchide in el, nu va mai avea incredere in partener and it’s all downhill from there.

Zambiti, va rog, si mergeti mai departe.

Leave a Reply

